Avui, què fem?

Els aliments ens fan pensar i ens ofereixen la possibilitat de formar-nos preguntes…

Una taronja ens la podem menjar sencera.


Però també, si l’espremem o l’aixafem ben fort n’hi surt suc!!

I amb…

farina, sal i aigua fem una pasta com la plastilina!!

Quan els nens juguen i exploren els objectes, s’apropien de les seves propietats físiques però també coneixen les seves propietats culturals i construeixen seguretat en si mateixos en afirmar i provar, els seus propis punts de vista. Constance Kamii (1987) explica que les activitats de coneixement físic que conviden a explorar i observar les reaccions dels objectes, promouen l’assoliment d’objectius no només intel·lectuals (inventar problemes, establir relacions, observar diferències i semblances), sinó també vinculats a la seva confiança, curiositat i autonomia (ja que conviden a posar a prova i confiar en les seves idees i pròpies iniciatives)

Anuncis

About lametller

Escola Bressol municipal de l'Ametlla del Vallès

Posted on 24 Mai 2017, in ACTIVITATS 16-17, CURS 16-17, Descoberta dels objectes, Experimentació i creativitat, Què i com treballem?. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: