ESPAIS DE JOC SENSORIAL
Els infants passen la major part del temps dins de l’aula i creiem tal com deia Malaguzzi1 que aquest espai ha d’esdevenir el tercer educador. Per aquest motiu hem organitzat l’aula en racons, ja que aquests “respecten el joc espontani dels infants i el seu ritme personal i temps precís.” A més aquesta organització de l’espai considera l’infant com un ésser actiu que realitza els seus aprenentatges a través dels sentits i la manipulació.”2
AULA DELS PINYONS (Nadons)
Els infants neixen amb les capacitats perceptives molt desenvolupades: el tacte, l’olfacte, la vista que als 4 mesos ja és similar a la dels adults i l’oïda que fins i tot es desenvolupa abans de néixer. Per tant hem cregut convenient partir d’aquestes capacitats i potenciar-les. Els racons aniran variant al llarg del curs i els primers que hem ofert han estat el de les textures i el de la vista.
ALTRES ACTIVITATS DE JOC SENSORIAL
ANNA CARRIÓN
Posted on 22 Juny 2012, in Els diferents espais d'aprenentatge, Joc sensorial, Què i com treballem?. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.
Deixa un comentari
Comments 0